GYIK
Hova rendelhetek házhoz Szent András söröket?
Jelenlegi szállítási területeink a következők: Budapest, Bács-Kiskun, Békés, Borsod-Abaúj-Zemplén,Csongrád-Csanád, Fejér, Hajdú-Bihar, Heves, Komárom-Esztergom, Pest, Szabolcs-Szatmár-Bereg, Jász-Nagykun-Szolnok, Veszprém megye. Ha másik területen laksz, akkor azt javasoljuk, hamarosan nézz vissza a webshopunkba, mert folyamatosan dolgozunk a szállítási területeink bővítésén.
Kell regisztrálnom, hogy tudjak rendelni?
Igen, nálunk szükséges regisztrálni a rendeléshez, ugyanakkor ez körülbelül 2 percet vesz majd igénybe.
A rendelésemet követően mikor kapom meg a csomagokat?
A várható szállítási idő legtöbbször a rendelés beérkezésétől számított 2-5 munkanap. Vidéki címek esetén a szállítási idő előfordulhat, hogy 8-10 munkanap is lehet. Ha a várható szállítás meghaladja az 5 munkanapot, levélben tájékoztatunk erről.
Épp nem leszek otthon, amikor a sörök érkeznének. Mit tehetek?
Minden esetben a szállítás napján kollégánk telefonon egyeztet veled. Ha éppen nem tartózkodsz otthon, telefonban megbeszélitek az átvétel következő időpontját.
Utánvétellel szeretnék fizetni, lehetséges bankkártyával kiegyenlíteni a rendelésemet?
Ha utánvételes fizetési módot választasz, kérünk figyelj arra, hogy bankkártyás fizetés futárainknál nem lehetséges!
Van ingyenes szállításotok bizonyos érték felett?
Nincs, de van rengeteg ajándékunk! Minden héten nagyértékű ajándékokkal hálájuk meg a rendelésed. Az heti ajánlatokat mindig ezen a linken találod meg: https://webshop.szentandrassorfozde.hu/ajandek
Mi van akkor, ha összetört a sör, amit rendeltem szállítás közben?
Mivel saját futárszolgálattal dolgozunk, nem külső partnerekkel ezért gondos odafigyeléssel és erre optimalizált és kialakított rakodóterülettel szállítunk neked. Szerencsétlen véletlenek azonban a bármikor megtörténhetnek, ilyenkor természetesen kárpótolni fogunk téged.
Utánvétes átvételnél tudok bankkártyával fizetni a futárnál?
Egyelőre erre nincs lehetőség, tehát ha az utánvételes fizetést választottad, akkor készpénzzel tudod kiegyenlíteni a futárnál a rendelésed összegét.
Elszállítjátok az üres üveget?
Nekünk fontos, hogy óvjuk a környezetet, így erre a válasz természetesen igen! Kérjük rendelésed átvételénél jelezd a kollégáknak üvegvisszaváltási szándékodat, így mi elvisszük és újrahasznosítjuk az üres palackjaidat.
Üvegvisszaváltáskor hogyan adhatom vissza a palackokat?
Amennyiben a webshopunknól rendelsz, a szállításkor, a futárainkon keresztül van lehetőséged visszaváltani a nálad lévő palackokat. Nekünk a biztonságos szállítás érdekében fontos, hogy a palackokat a saját kartonjaiban add vissza nekünk. Ez segíti a törésmentes szállítást vissza az üzemünkbe és ezzel együtt azt, hogy újra tölthessük őket.
Csak kartonnal (10-12 darabszámban) vásárolhatok söröket?
Igen, nálunk csak ekkora minimum mennyiségben tudsz söröket, vagy válogatásokat rendelni! Amennyiben egy-egy palackra lenne szükséged, vagy összeválogatnád a rendelésed, ajánljuk figyelmedbe a webshop partnereinket, akiknél ezt megteheted.
Nem sikerült a bankkártyás vásárlás. Mi a teendőm?
Ne pánikolj, van megoldás! Amint látjuk, hogy az utalás nem sikerült jelezzük neked. Ebben az esetben választhatsz utánvételes fizetést vagy átutalásos fizetést. Az utóbbi esetben az Agro-Flott Kft 11733058-20014380 számlaszámra várjuk a rendelésed kiegyenlítését.
Nem választottam ki a heti ajándékomat, pedig a heti akció feltételeit teljesítettem.
Azt tanácsoljuk, nagyon figyelj erre, hiszen egyetlen kattintásról beszélünk. Ha elfelejted, e-mailben, vagy telefonon pótold ezt mihamarabb! A heti ajándékodat abban az esetben tudod kiválasztani, ha eléred a hétre kiírt akció minimális rendelési összegét. Ebben az esetben a kosárban van lehetőség az ajándékodat az „ajándék kiválasztása” gombra kattintva érvényesíteni. Bővebb információt a heti akciókról és ajándékokról mindig ezen a linken találsz: https://webshop.szentandrassorfozde.hu/ajandek